blogers
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر [شمار] برادران خود بیفزایید ؛ زیرا هرمؤمنی را در روز قیامت، شفاعتی است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

برنامه های عمومی در طول دهه فجر در پایگاه ها:

اجرای مسابقه حفظ سوره فجر -مسابقه تیر اندازی با تفنگ بادی دیدار از خانواده شهدا ی انقلاب اسلامی-برپایی نمایشگاه فرهنگی

فضاسازی و زیباسازی محیطی پایگاه -مسابقه وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره ) -مسابقه نقاشی ، خطاطی ، شعر ، مقاله نویسی و وبلاگ  نویسی تحت عنوان  انقلاب  و مردم و رهبری 

----------------------------------------------

برنامه ها در سطح شهر

پنج شنبه 

88/11/15   

غبار روبی گلزارشهدا ساعت 14:30 گلزار شهدا     شرکت دردعای کمیل بعد از نماز مغرب و عشاء 

جمعه

88/11/16   

ورزش عمومی (ورزش، نشاط و سلامتی) همراه با دعای ندبه ساعت 7 صبح تنگ الله اکبر
شرکت در نمازدشمن شکن جمعه ساعت 11 صبح مصلی نماز جمعه

چهارشنبه

88/11/21  

 بزرگداشت سی ویکمین  سالگرد   انقلاب اسلامی 10صبح دبیرستان شهید جاسب رضایی

پنج شنبه

88/11/22

حضور گسترده در راهپیمایی 22بهمن


::: پنج شنبه 88/11/15::: ساعت 10:24 عصر |  نظرات دیگران: نظر



 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله الاعظم (عج) سپاه شیراز گفت : مردم در روز 22 بهمن ماه با حضور پرشکوه در راهپیمایی جواب محکمی به دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی خواهند داد. 

  

به گزارش ایرنا حمیدرضا گرامی روز شنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود : دهه فجر دهه عزت ، سربلندی ، افتخار و اقتدار ملت ایران است و در این دهه باید از اهداف ، دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع شود.
وی اظهارداشت : گرچه دشمن با تمام توان خود و با قدرت رسانه ای که دارد تلاش می کند برنامه های دهه فجر را ضعیف جلوه دهد اما مردم ایران در همه عرصه ها با حضور چشمگیری که دارند جواب کوبنده ای به دشمن خواهند داد.
سرهنگ گرامی ادامه داد : در دهه فجر امسال در سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در حوزه های مختلف بسیج محلات حدود 240 برنامه اجرا خواهد شد که این برنامه ها حول محور قرار دادن آرمانهای امام (ره) ، ولایت فقیه ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقاء سطح آگاهی جامعه برنامه ریزی شده است.

ادامه مطلب...

::: شنبه 88/11/10::: ساعت 9:46 عصر |  نظرات دیگران: نظر



 فرمانده حوزه مقاومت پنج بسیج امام محمد باقر (ع) سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت : برای مقابله با جنگ نرم دشمن از تمامی فعالان فضای اینترنتی دعوت می شود که در کانون وبلاگ نویسان این حوزه ثبت نام کنند.   

مجید علی پور روز شنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در شیراز افزود : جنگ نرم در حقیقت شامل هرگونه اقدام روانی و تبلیغات رسانه ای است که جامعه هدف یا گروه هدف را نشانه می گیرد و بدون درگیری نظامی و گشوده شدن آتش رقیب را به انفعال یا شکست وا می دارد.
وی اظهارداشت : دشمن در گذشته از تمام ابزارهای نظامی خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کرد و وقتی دید که به نتیجه ای نرسید و شکست خورد ، جنگ نرم را علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کرده است.
علی پور با بیان این مطلب که امروز تمام رسانه ها ، سایت های اینترنتی و شبکه های ماهواره ای غرب برای جنگ نرم با نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج شده اند ، ادامه داد : امروز همه باید برای مقابله با این جنگ نرم دشمن بسیج شوند و با تمام توان خود به صحنه بیایند.
فرمانده حوزه مقاومت پنج بسیج امام محمد باقر (ع) سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت : بر همین اساس مدیریت حوزه مقاومت پنج بسیج امام محمد باقر (ع) از کلیه علاقه مندان و فعالان فضای اینترنتی جهت عضویت و همکاری در کانون وبلاگ نویسان حوزه پنج بسیج امام محمد باقر (ع) و مقابله با تهدیدات نرم و تشکیل کانون سایبری حوزه پنج دعوت می کند.
علی پور اظهارداشت : علاقه مندان جهت عضویت می توانند به مدیریت حوزه مقاومت پنج بسیج امام محمد باقر( ع) واقع در خیابان فردوسی شیراز مراجعه و یا با سامانه پیام کوتاه 20009176191505 ارتباط برقرار نمایند.
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 926750


::: شنبه 88/11/10::: ساعت 9:44 عصر |  نظرات دیگران: نظر



از آنجا که شهیدان، سند زنده و جاوید دلاوری و خداباوری ملت بزرگ ایران هستند، به برگزارکنندگان یادواره­های شهدا پیشنهاد می­شود، به تعداد شهدای یادواره­ای که برپا می­کنند، وبلاگ ایجاد نمایند.
بدین صورت که نام هر شهید زینت بخش یک وبلاگ باشد و عکس، مشخصات، زندگی­نامه، وصیت­نامه و هر اطلاعات دیگری که در مورد شهید قابل دست­رسی است (از قبیل دست نوشته­های شهید، خاطرات همرزمان و خانواده و ...)، به مرور در وبلاگ قرار گیرد.
وبلاگی که به نام یک شهید تأسیس می­گردد، حتی اگر در آینده به روز هم نشود، باز به عنوان یک نشان از یک شهید برای همیشه در اینترنت وجود دارد و به عنوان پرچم ایثار، ولایت مداری و شهادت طلبی ملت شهید پرور کشورمان، همواره در اهتزاز خواهد بود.
امیدواریم از این پس یادواره­ها با مجموعه وبلاگ­های شهیدانشان برپا شوند.

منبع مطلب فوق : وبلاگ سازمان بسیج مستضعفین

روابط عمومی وبلاگ : http://hamianvelayat.parsiblog.com


::: دوشنبه 88/11/5::: ساعت 7:41 صبح |  نظرات دیگران: نظر



کانون‌های مساجد: مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان فارس

از برگزاری همایش فجریون در 30 شهرستان این استان خبر داد.

منصور روشن‌ضمیر، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان فارس از برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در کانون‌های مساجد این استان خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: توزیع 400 صد بنر ویژه دهه فجر با مضامین فرمایشات مقام رهبری، برگزاری همایش فجریون در 30 شهرستان استان فارس از جمله برنامه‌های دهه فجر کانون های مساجد این استان است.

وی افزود: برگزاری جشنواره شعر انقلاب ویژه خواهران و برادران طرح از مدرسه تا مسجد کانون‌ها از دیگر برنامه‌های دهه فجر کانون‌های فارس است.

روشن‌ضمیر بیان کرد: برگزاری جشنواره نغمه‌های آشنا با موضوع نماز، تجلیل از شرکت‌کنندگان برنامه شبنم حضور از ویژه برنامه های دهه فجر کانون های مساجد استان فارس است.

وی یادآور شد: برگزاری همایش آسمانی‌ها ویژه بچه‌های مسجد 15 بهمن در تالار شهید آوینی و توزیع 230 قفسه برای کتابخانه‌های باز از شاخص‌ترین برنامه‌های کانون‌های مساجد استان فارس در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

منبع :خبرگزاری شبستان


::: دوشنبه 88/10/28::: ساعت 1:35 صبح |  نظرات دیگران: نظر



   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ