blogers
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شیفته دانش، داناترین مردم است . [امام علی علیه السلام]

 معرفی کتاب : حماسه سازان پایداری

تشکیل بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

با الهام از پیام حضرت امام خمینی (ره) در آذر سال 1367 باید گفت ، بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن ، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن ، نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده اند.

بسیج در منظر ملت ما یادآوره جانفشانیها ، رشادتها ، از خود گذشتگی ها و فتوحات دلاور مردانی است که اقتدار و گمنامی را با هم در آمیختند و جمع اضداد را در زیباترین شکل و با ارزش ترین محتوی به نمایش گذاشتند. آری بسیج رمز اقتدار ملت ما در اوج تنهایی کشورمان بود و با هیمنه خود آن چنان رعبی در قلب دشمنان ، ایجاد کرده که آنها از نام و آرمان بسیج وحشت دارند .بسیج باید گفت در واقع انقلاب اسلامی را بیمه کرد و هر جا انقلاب و دستاوردهای آن مورد تهدید و تعرض قرارگرفته با اخلاص وارده میدان شده و جانفشانی کرده است.

امروز بسیج رمز و راز تداوم انقلاب اسلامی و کشور و ملتمان و در یک کلام اکسیر حیات آن می باشد و بسیجیان این سربازان مخلص قدرتمند تر و آگاه تر از هر زمان دیگری آماده حضور در همه عرصه های انقلاب می باشند.

کتاب « حماسه سازان پایداری »  شامل رهنمودها و در واقع حاکی از بسیج در آیینه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) که چاپ چهارم آن توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی در سال 1386 چاپ شد.

با توجه به اینکه بخشی از رهنمودهای مقام معظم فرماندهی کل قوا در خصوص جایگاه و نقش بسیج در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و وظایف سازمان بسیج مستضعفین و پایگاههای بسیج در این کتاب مورد اشاره قرار گرفته است لذا توصیه و تاکید می شود که برای بسیجیان مخلص می تواند مفید فایده باشد.

روابط عمومی وبلاگ : http://hamianvelayat.parsiblog.com


::: دوشنبه 88/11/26::: ساعت 5:48 عصر |  نظرات دیگران: نظر




لیست کل یادداشت های این وبلاگ